Al onze producten zijn geformuleerd om te voldoen aan de hoogste normen voor reiniging, gezondheid en veiligheid. Wij controleren onze leveranciers regelmatig om hun milieucompetentie aan te tonen.
Als uw vaste schoonmaker ziek of op vakantie is, zorgen wij ervoor dat er een vervanger wordt gestuurd die volledig is opgeleid in het schoonmaken van uw specifieke locatie.
Ons personeelsverloop is zeer laag in vergelijking met onze concurrenten en dat komt door de manier waarop wij ons personeel behandelen. Ons personeel wordt boven het minimumloon betaald en wordt regelmatig opgeleid, begeleid en gemotiveerd. Ons managementteam heeft ook buiten de werkplek grote belangstelling voor het personeel van onze vestigingen.
Wij doen geen beroep op een agentschap voor het werk of onze aanwerving. Al onze schoonmakers worden geselecteerd en geïnterviewd door ons managementteam. Dit garandeert volledige controle over de mensen die we in dienst hebben, wat voor ons belangrijk is omdat we zo het kwaliteitsniveau kunnen handhaven dat ons onderscheidt van onze concurrenten in Brussel.
Onze inspecteurs stellen een periodiek inspectierapport op. Klachten, suggesties en opmerkingen worden de dag na de inspectie per e-mail aan de klant meegedeeld.
Het is belangrijk dat onze werknemers regelmatig werk hebben. Regelmaat stelt hen in staat hun privéleven met hun gezin te organiseren. Daarom maakt consistentie deel uit van de Belux Cleaning cultuur. Bij wijzigingen zal Belux Cleaning de klant vooraf informeren.
Belux Cleaning heeft een systeem om het personeel aan te moedigen de juiste diensten aan onze klanten te verlenen. Waar mogelijk zullen onze inspecteurs de klanten een meer geïntegreerd aanbod doen, zodat de tijd van ons personeel zo efficiënt mogelijk wordt gebruikt.