Bedrijf FAQ’s

Bedrijf FAQ’s2022-11-08T09:37:47+01:00

WELKOM BIJ HET BEDRIJF FAQ

De meest gestelde vragen zijn

Wij hebben een lijst samengesteld met veelgestelde vragen (FAQ’s) van onze klanten. Wij streven ernaar u te helpen met al uw schoonmaakbehoeften en als u contact met ons wilt opnemen, gebruik dan ons contactformulier of bel ons op 02 218 24 16.

Gebruikt u milieuvriendelijke producten?2022-10-05T16:58:36+02:00

Al onze producten zijn geformuleerd om te voldoen aan de hoogste normen voor reiniging, gezondheid en veiligheid. Wij controleren onze leveranciers regelmatig om hun milieucompetentie aan te tonen.

Wat gebeurt er als mijn schoonmaker ziek is?2022-10-05T16:58:45+02:00

Als uw vaste schoonmaker ziek of op vakantie is, zorgen wij ervoor dat er een vervanger wordt gestuurd die volledig is opgeleid in het schoonmaken van uw specifieke locatie.

Is er een groot personeelsverloop?2022-10-05T16:58:50+02:00

Ons personeelsverloop is zeer laag in vergelijking met onze concurrenten en dat komt door de manier waarop wij ons personeel behandelen. Ons personeel wordt boven het minimumloon betaald en wordt regelmatig opgeleid, begeleid en gemotiveerd. Ons managementteam heeft ook buiten de werkplek grote belangstelling voor het personeel van onze vestigingen.

Maakt u gebruik van een schoonmaakbureau?2022-10-05T16:58:55+02:00

Wij doen geen beroep op een agentschap voor het werk of onze aanwerving. Al onze schoonmakers worden geselecteerd en geïnterviewd door ons managementteam. Dit garandeert volledige controle over de mensen die we in dienst hebben, wat voor ons belangrijk is omdat we zo het kwaliteitsniveau kunnen handhaven dat ons onderscheidt van onze concurrenten in Brussel.

Voert uw schoonmaakbedrijf regelmatig controles uit?2022-10-05T16:59:00+02:00

Onze inspecteurs stellen een periodiek inspectierapport op. Klachten, suggesties en opmerkingen worden de dag na de inspectie per e-mail aan de klant meegedeeld.

Zorgt u ervoor dat het schoonmaakpersoneel geen ongewenste en onbekende mensen binnenhaalt?2022-10-05T16:59:04+02:00

Het personeel van Belux Cleaning moet bedrijfskleding en een identiteitspasje met RSZ-nummer dragen. Deze maatregelen zijn bedoeld om bevoegde en onbevoegde personen te identificeren.

Hoe regelmatig is uw schoonmaakactiviteit op lange termijn?2022-10-05T16:59:08+02:00

Het is belangrijk dat onze werknemers regelmatig werk hebben. Regelmaat stelt hen in staat hun privéleven met hun gezin te organiseren. Daarom maakt consistentie deel uit van de Belux Cleaning cultuur. Bij wijzigingen zal Belux Cleaning de klant vooraf informeren.

Ervoor zorgen dat uw schoonmaakbedrijf proactief is en het beste met u voor heeft?2022-10-05T16:59:12+02:00

Belux Cleaning heeft een systeem om het personeel aan te moedigen de juiste diensten aan onze klanten te verlenen. Waar mogelijk zullen onze inspecteurs de klanten een meer geïntegreerd aanbod doen, zodat de tijd van ons personeel zo efficiënt mogelijk wordt gebruikt.

Wat is uw uurtarief?2022-10-05T16:59:17+02:00

Wij bieden niet graag een standaardprijs aan, omdat elk gebouw en elk bedrijf andere behoeften heeft. Onze concurrerende prijzen zijn afgestemd op uw behoeften, zodat u niet betaalt voor wat u niet nodig hebt.

Krijgen we een schoonmaakcontract?2022-10-05T16:59:22+02:00

U krijgt een contract, maar in tegenstelling tot onze concurrenten binden wij u niet aan een langdurig of vast contract, zodat u het contract op elk moment kunt opzeggen. Onze klanten blijven bij ons omdat ze dat willen, niet omdat het moet.

Hoe berekent u de prijs van uw contracten?2022-10-05T16:59:26+02:00

De prijs van elk contract is verschillend. We spreken een datum en tijd af die u schikt en een van onze directeuren komt dan even rondkijken, wat niet lang hoeft te duren, en stelt dan een prijs vast. Dit wordt vervolgens omgezet in een schoonmaakvoorstel dat u per post en e-mail wordt toegezonden. Het schoonmaakvoorstel bevat belangrijke informatie over ons en een volledige prijsopgave.

Zorgt u voor het schoonmaakmateriaal2022-10-05T16:59:30+02:00

Ja, wij stellen schoonmaakmateriaal en -materialen ter beschikking, die ter plaatse kunnen blijven of, indien u dat wenst, op de dagen dat er wordt schoongemaakt naar de locatie kunnen worden gebracht. In het voorstel vindt u ook een volledige en gedetailleerde prijslijst van onze reinigingsproducten.

Kunt u ons referenties geven?2022-10-05T16:59:51+02:00

Ja, natuurlijk. Wij hebben een lijst met referenties en een pagina met getuigenissen op onze website, waarop een aantal opmerkingen van onze klanten staan. Als u echter een directe referentie van een van onze klanten nodig heeft, kunnen wij dit voor u regelen.

Met wie moeten we contact opnemen als we een probleem hebben?2022-10-05T16:59:35+02:00

Wij houden graag een commentaarboek bij de hand voor kleine problemen. Er worden ook regelmatig vergaderingen gehouden met de Area Manager, die te allen tijde telefonisch of per e-mail bereikbaar is.

Voert u regelmatig kwaliteitscontroles en toezicht uit?2022-10-05T16:59:41+02:00

Onze schoonmakers staan regelmatig onder toezicht van managers ter plaatse om ervoor te zorgen dat er volgens de hoogste normen wordt schoongemaakt. Wij vragen ook om feedback van onze klanten, zodat wij eventuele problemen met een onderdeel van onze dienstverlening onmiddellijk kunnen oplossen. Het is niet mogelijk om telefonisch toezicht te houden op een schoonmaker. De manager moet regelmatig langskomen om de behoeften van de klanten te begrijpen en ervoor te zorgen dat onze agent goed opgeleid, gemotiveerd en gelukkig is.

Zijn uw schoonmakers volledig opgeleid?2022-10-05T16:59:47+02:00

Ja, ons personeel is volledig opgeleid voordat ze beginnen met schoonmaken. Zij worden dan regelmatig bijgeschoold over nieuwe voorschriften en reinigingstechnieken. Bovendien wordt ons personeel getraind in de kenmerken en voordelen van onze nieuwe producten en het gebruik ervan. Al onze medewerkers ontvangen een handleiding met alle Belux Cleaning procedures.

Hoe vaak maakt u het terrein schoon?2022-10-05T17:00:01+02:00

Onze diensten zijn afgestemd op uw specifieke behoeften, wij maken schoon van 1 dag tot 7 dagen per week. Het aantal dagen hangt volledig af van u en uw behoeften.

Zullen we nog steeds dezelfde schoonmaker hebben?2022-10-05T17:00:06+02:00

Ja, inderdaad. Wij houden graag dezelfde schoonmaker, omdat deze na de eerste off-site en on-site training efficiënter en effectiever wordt in het schoonmaken van uw pand. Wij zien graag dat onze schoonmakers een langdurige relatie opbouwen binnen het team waarin zij werken en vervolgens regelmatig ter plaatse worden bijgeschoold.

Op welke tijden maak je schoon?2022-10-05T17:00:11+02:00

We kunnen schoonmaken op elk gewenst moment, we zijn volledig flexibel wat betreft uren en dagen. Wij stemmen onze service af op uw behoeften.

Met wie moeten we contact opnemen als we verzoeken hebben?2022-10-05T17:00:15+02:00

Al onze klanten hebben hun eigen area manager, die hun eerste aanspreekpunt is als ze extra diensten nodig hebben of verzoeken hebben. Zij kunnen ook rechtstreeks contact opnemen met het hoofdkantoor en onze afdeling klantenservice, die beide bereikbaar zijn via het hoofdnummer op onze website.

Biedt u andere diensten aan?2022-10-05T17:00:27+02:00

Ja, wij bieden een breed scala aan diensten, van schoonmaak en onderhoud tot afvalverwijdering, ongediertebestrijding, doe-het-zelf, assistentie ter plaatse en nog veel meer, die u kunt vinden op ons

Go to Top