WELKOM BIJ HET BEDRIJF FAQ
De meest gestelde vragen zijn
Wij hebben een lijst samengesteld met veelgestelde vragen (FAQ’s) van onze klanten. Wij streven ernaar u te helpen met al uw schoonmaakbehoeften en als u contact met ons wilt opnemen, gebruik dan ons contactformulier of bel ons op 02 218 24 16.
Al onze producten zijn geformuleerd om te voldoen aan de hoogste normen voor reiniging, gezondheid en veiligheid. Wij controleren onze leveranciers regelmatig om hun milieucompetentie aan te tonen.
Als uw vaste schoonmaker ziek of op vakantie is, zorgen wij ervoor dat er een vervanger wordt gestuurd die volledig is opgeleid in het schoonmaken van uw specifieke locatie.
Ons personeelsverloop is zeer laag in vergelijking met onze concurrenten en dat komt door de manier waarop wij ons personeel behandelen. Ons personeel wordt boven het minimumloon betaald en wordt regelmatig opgeleid, begeleid en gemotiveerd. Ons managementteam heeft ook buiten de werkplek grote belangstelling voor het personeel van onze vestigingen.
Wij doen geen beroep op een agentschap voor het werk of onze aanwerving. Al onze schoonmakers worden geselecteerd en geïnterviewd door ons managementteam. Dit garandeert volledige controle over de mensen die we in dienst hebben, wat voor ons belangrijk is omdat we zo het kwaliteitsniveau kunnen handhaven dat ons onderscheidt van onze concurrenten in Brussel.
Onze inspecteurs stellen een periodiek inspectierapport op. Klachten, suggesties en opmerkingen worden de dag na de inspectie per e-mail aan de klant meegedeeld.
Het personeel van Belux Cleaning moet bedrijfskleding en een identiteitspasje met RSZ-nummer dragen. Deze maatregelen zijn bedoeld om bevoegde en onbevoegde personen te identificeren.
Het is belangrijk dat onze werknemers regelmatig werk hebben. Regelmaat stelt hen in staat hun privéleven met hun gezin te organiseren. Daarom maakt consistentie deel uit van de Belux Cleaning cultuur. Bij wijzigingen zal Belux Cleaning de klant vooraf informeren.
Belux Cleaning heeft een systeem om het personeel aan te moedigen de juiste diensten aan onze klanten te verlenen. Waar mogelijk zullen onze inspecteurs de klanten een meer geïntegreerd aanbod doen, zodat de tijd van ons personeel zo efficiënt mogelijk wordt gebruikt.
Wij bieden niet graag een standaardprijs aan, omdat elk gebouw en elk bedrijf andere behoeften heeft. Onze concurrerende prijzen zijn afgestemd op uw behoeften, zodat u niet betaalt voor wat u niet nodig hebt.
U krijgt een contract, maar in tegenstelling tot onze concurrenten binden wij u niet aan een langdurig of vast contract, zodat u het contract op elk moment kunt opzeggen. Onze klanten blijven bij ons omdat ze dat willen, niet omdat het moet.
De prijs van elk contract is verschillend. We spreken een datum en tijd af die u schikt en een van onze directeuren komt dan even rondkijken, wat niet lang hoeft te duren, en stelt dan een prijs vast. Dit wordt vervolgens omgezet in een schoonmaakvoorstel dat u per post en e-mail wordt toegezonden. Het schoonmaakvoorstel bevat belangrijke informatie over ons en een volledige prijsopgave.
Ja, wij stellen schoonmaakmateriaal en -materialen ter beschikking, die ter plaatse kunnen blijven of, indien u dat wenst, op de dagen dat er wordt schoongemaakt naar de locatie kunnen worden gebracht. In het voorstel vindt u ook een volledige en gedetailleerde prijslijst van onze reinigingsproducten.
Ja, natuurlijk. Wij hebben een lijst met referenties en een pagina met getuigenissen op onze website, waarop een aantal opmerkingen van onze klanten staan. Als u echter een directe referentie van een van onze klanten nodig heeft, kunnen wij dit voor u regelen.
Wij houden graag een commentaarboek bij de hand voor kleine problemen. Er worden ook regelmatig vergaderingen gehouden met de Area Manager, die te allen tijde telefonisch of per e-mail bereikbaar is.
Onze schoonmakers staan regelmatig onder toezicht van managers ter plaatse om ervoor te zorgen dat er volgens de hoogste normen wordt schoongemaakt. Wij vragen ook om feedback van onze klanten, zodat wij eventuele problemen met een onderdeel van onze dienstverlening onmiddellijk kunnen oplossen. Het is niet mogelijk om telefonisch toezicht te houden op een schoonmaker. De manager moet regelmatig langskomen om de behoeften van de klanten te begrijpen en ervoor te zorgen dat onze agent goed opgeleid, gemotiveerd en gelukkig is.
Ja, ons personeel is volledig opgeleid voordat ze beginnen met schoonmaken. Zij worden dan regelmatig bijgeschoold over nieuwe voorschriften en reinigingstechnieken. Bovendien wordt ons personeel getraind in de kenmerken en voordelen van onze nieuwe producten en het gebruik ervan. Al onze medewerkers ontvangen een handleiding met alle Belux Cleaning procedures.
Onze diensten zijn afgestemd op uw specifieke behoeften, wij maken schoon van 1 dag tot 7 dagen per week. Het aantal dagen hangt volledig af van u en uw behoeften.
Ja, inderdaad. Wij houden graag dezelfde schoonmaker, omdat deze na de eerste off-site en on-site training efficiënter en effectiever wordt in het schoonmaken van uw pand. Wij zien graag dat onze schoonmakers een langdurige relatie opbouwen binnen het team waarin zij werken en vervolgens regelmatig ter plaatse worden bijgeschoold.
We kunnen schoonmaken op elk gewenst moment, we zijn volledig flexibel wat betreft uren en dagen. Wij stemmen onze service af op uw behoeften.
Al onze klanten hebben hun eigen area manager, die hun eerste aanspreekpunt is als ze extra diensten nodig hebben of verzoeken hebben. Zij kunnen ook rechtstreeks contact opnemen met het hoofdkantoor en onze afdeling klantenservice, die beide bereikbaar zijn via het hoofdnummer op onze website.
Ja, wij bieden een breed scala aan diensten, van schoonmaak en onderhoud tot afvalverwijdering, ongediertebestrijding, doe-het-zelf, assistentie ter plaatse en nog veel meer, die u kunt vinden op ons