De prijs van elk contract is verschillend. We spreken een datum en tijd af die u schikt en een van onze directeuren komt dan even rondkijken, wat niet lang hoeft te duren, en stelt dan een prijs vast. Dit wordt vervolgens omgezet in een schoonmaakvoorstel dat u per post en e-mail wordt toegezonden. Het schoonmaakvoorstel […]
Ja, wij stellen schoonmaakmateriaal en -materialen ter beschikking, die ter plaatse kunnen blijven of, indien u dat wenst, op de dagen dat er wordt schoongemaakt naar de locatie kunnen worden gebracht. In het voorstel vindt u ook een volledige en gedetailleerde prijslijst van onze reinigingsproducten.
Ja, natuurlijk. Wij hebben een lijst met referenties en een pagina met getuigenissen op onze website, waarop een aantal opmerkingen van onze klanten staan. Als u echter een directe referentie van een van onze klanten nodig heeft, kunnen wij dit voor u regelen.
Wij houden graag een commentaarboek bij de hand voor kleine problemen. Er worden ook regelmatig vergaderingen gehouden met de Area Manager, die te allen tijde telefonisch of per e-mail bereikbaar is.
Onze schoonmakers staan regelmatig onder toezicht van managers ter plaatse om ervoor te zorgen dat er volgens de hoogste normen wordt schoongemaakt. Wij vragen ook om feedback van onze klanten, zodat wij eventuele problemen met een onderdeel van onze dienstverlening onmiddellijk kunnen oplossen. Het is niet mogelijk om telefonisch toezicht te houden op een schoonmaker. […]
Ja, ons personeel is volledig opgeleid voordat ze beginnen met schoonmaken. Zij worden dan regelmatig bijgeschoold over nieuwe voorschriften en reinigingstechnieken. Bovendien wordt ons personeel getraind in de kenmerken en voordelen van onze nieuwe producten en het gebruik ervan. Al onze medewerkers ontvangen een handleiding met alle Belux Cleaning procedures.
Onze diensten zijn afgestemd op uw specifieke behoeften, wij maken schoon van 1 dag tot 7 dagen per week. Het aantal dagen hangt volledig af van u en uw behoeften.
Ja, inderdaad. Wij houden graag dezelfde schoonmaker, omdat deze na de eerste off-site en on-site training efficiënter en effectiever wordt in het schoonmaken van uw pand. Wij zien graag dat onze schoonmakers een langdurige relatie opbouwen binnen het team waarin zij werken en vervolgens regelmatig ter plaatse worden bijgeschoold.
We kunnen schoonmaken op elk gewenst moment, we zijn volledig flexibel wat betreft uren en dagen. Wij stemmen onze service af op uw behoeften.
Al onze klanten hebben hun eigen area manager, die hun eerste aanspreekpunt is als ze extra diensten nodig hebben of verzoeken hebben. Zij kunnen ook rechtstreeks contact opnemen met het hoofdkantoor en onze afdeling klantenservice, die beide bereikbaar zijn via het hoofdnummer op onze website.